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Embrace the opportunities for personal and professional growth

パレクセルでの仕事

パレクセルは、臨床開発の上流から下流までのそれぞれの専門領域で、国内外の多くのお客様に高度なソリューションを提供するプロフェッショナル集団です。 パレクセルは、新しい薬や治療法を、それらを必要としている人々にいち早く届けることを目指し、日々の業務に取り組んでいます。

Market & Business Development Manager / インサイドセールス職(営業経験不問)

求人ID 68867BR ロケーション 東京都, 東京都 仕事内容

Web等で企業をリサーチし、顧客となりえる企業にメール等でアプローチ。各企業の
ニーズを的確に把握し、営業メンバーやその他関係者と協調して新規ビジネスを獲得し
ていくための重要な役割を担っていただきます。

- Responsible for identifying and prioritizing new business opportunities across all SBUs, and creating
customized outreach plans to try to connect decision-makers and decision influencers with sales
team.
- Collaborates with Consultative Sales Directors, Solutions Consultants, Commercial Operations,
Therapeutic Franchise staff & SBU leadership.
- Plays indirect but important role in success of Company’s sales strategy for her/his territory/Account,
including its strategy to gain market share and build high levels of client engagement and loyalty.

Qualifications

対象となる方
  1. セールス経験は不問ですが、セールスの仕事に興味がある方を歓迎します。
  2. このポジションで期待されるパーソナリティ:オープンで積極性があること。また「必ずビジネスを獲得する!」という熱意と粘り強さがあること。
  3. 英語でのコミュニケーション能力
タイトルに”Manager”とありますが、パレクセルのマーケット開発をマネージするという意味で、メンバーを管理する「マネージャー(管理監督者)」ではありません。非管理職の方、若手の方のご応募も大歓迎です。

このポジションの魅力
会社の売上に直接貢献できるポジションで、大きなやりがいを感じることができます。
ターゲットを達成した場合は、別途インセンティブが支払われます。


- Responsible for researching and completing due diligence on the geographic territory, initial tiering of
accounts based on pipeline, people, press releases, venture capital / private equity funding to
evaluate how to maximize future outreach activities.
- Maintain active tracking documentation based on advancements, M&A activities, asset transfers to
determine how to best position Parexel in outreach.
- Evaluate the venture capital and private equity landscape for funding activity in the territory to
determine future prospecting efforts.
- Actively and aggressively prospect and leverage potential new business opportunities within
specified customer account(s).
- Analyze and prioritize potential opportunities and develop strategic plans for each target account
~400-500 total target accounts.
- Create individualized outreach plans for potential new customers and new opportunities for current
Customers.
- Communicate proposed strategy/solution to sales team to ensure continuity of concept.
- Adapt successful strategies and tactics to meet market demands and financial targets Client.
- Develop and maintain plan to anticipate possible opportunities to provide new solutions to existing
customers.
- Understand the clients’ development and commercial strategy, product development portfolio, and
pain points.
- Project confidence and expertise in the approach and engagement with key decision makers.
- Proactively engage clients across all key functions up and down the sponsor organization; maintain
high visibility within client organization and become the trusted advisor.
- Maintain consistent communication with prospects and clients to maintain engagement through
roundtable events, company specific SME driven topics relevant to sponsor drug development, earn
referrals to other departments, decision makers, & influencers through current network.

Required Skills and Experience:
- Communication and negotiation skills in both English and Japanese.
- Though sales experience is not mandatory, those who are interested in sales roles with open and
proactive mindsets are highly welcome.

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